Eerste testbericht - Reisverslag uit , van Jarno Peschier - WaarBenJij.nu Eerste testbericht - Reisverslag uit , van Jarno Peschier - WaarBenJij.nu

Eerste testbericht

Door: Jarno

Blijf op de hoogte en volg Jarno

25 April 2006 | ,

Na het proberen op te zetten van www.sameninperu.nl voor een goede vriendin van ons kwam ik erachter dat deze site eigenlijk grotendeels bevat wat ik voor ogen had toen ik op een oud servertje thuis aan een site voor Sasja begon te bouwen. Alleen de meertaligheid ontbreekt waarschijnlijk, maar dat is (net als de foto's, de reacties, etc.) bij sameninperu.nl ook niet echt uit de verf gekomen.

Nu heb ik hier alvast een dagboek aangemaakt dat ik misschien eens kan gebruiken op vakantie. De eerstvolgende geplande vakantie is naar Oostenrijk, dus vandaar de alpenvormgeving voorlopig. Het kan ook zijn dat dit dagboek al eerder gebruikt gaat worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarno

Alvast een dagboek aangemaakt voor op (toekomstige) vakanties.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2018
Totaal aantal bezoekers 20038

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: